2018年5月26日星期六

常年期第七週星期六‧天主的小孩

慈悲宗徒的靈心小語——
天主啊!我多麼渴望成為一個小孩。你是我的父親,你知道我多麼微小和軟弱;所以我懇求你讓我終生緊靠在你身旁,尤其在我臨終時。  聖傅天娜修女日記#242

O God, how much I desire to be a small child. You are my Father, and You know how little and weak I am. So I beg You, keep me close by Your side all my life and especially at the hour of my death.   (Diary of St. Sr. Faustina 242)

「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴)」      
慈悲禧年過去了‧天主慈悲完不了                          

沒有留言:

發佈留言