2018年5月18日星期五

復活期第七周星期五‧中悅主心的慈悲宗徒

慈悲耶穌的話——
他是完全符合我心意的司鐸,他的努力使我悅樂……藉著他,我要安慰受苦與憂心的靈魂。藉著他,我樂見宣揚對我慈悲的敬禮 (聖傅天娜修女日記#1256

He is a priest after My own Heart; his efforts are pleasing to Me…Through him I spread comfort to suffering and careworn souls. Through him it pleased Me to proclaim the worship of My mercy. Diary of St. Sr. Faustina 1256

「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴)」      
慈悲禧年過去了‧天主慈悲完不了                          

沒有留言:

發佈留言