2018年6月28日星期四

常年期第十二周星期四‧承行主旨的恩寵

慈悲耶穌的話——                                                
當你完全順從我的旨意時,你給我最大的光榮,並為自己取得瀚海汪洋般的恩寵。如果你不按照我的旨意生活,我就不會如此特別喜愛  (聖傅天娜修女日記954)

It is when you submit yourself to My will that you give Me the greatest glory and draw upon yourself a sea of blessings. I would not take such special delight in you if you were not living by my will.   (Diary of St.Sr. Faustina #954)

「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴祢)」      
慈悲禧年過去了‧天主慈悲完不了                          

沒有留言:

發佈留言