2018年7月1日星期日

常年期第十三主日‧有主就平安


慈悲宗徒的靈心小語——
主基督啊,祢帶領我越過那些懸崖峭壁,當我看見它們,不禁膽顫心驚;但在同一時刻,我因依偎著祢的心,遂深感平安。靠近祢的心,我一無所懼。 (聖傅天娜修女日記1726)

Christ and Lord, You are leading me over such precipices that, when I look at them, I am filled with fright, but at the same time I am at peace as I nestle close to Your Heart. Close to Your Heart, I fear nothing.  (Diary of St.Sr. Faustina #1726)


「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴)」      
慈悲禧年過去了‧天主慈悲完不了                          

沒有留言:

發佈留言