2018年10月9日星期二

常年期第二十七周星期二‧我的目標是天主

慈悲宗徒的靈心小語——
+我的目標是天主……而我的幸福是承行祂的旨意,世上沒有任何事物,沒有任何力量,或任何勢力,能干擾我這幸福。(聖傅天娜修女日記#775

+ My goal is God. ...... and my happiness is in accomplishing His will, and nothing in the world can disturb this happiness for me: no power, no force of any kind.   (Diary of St. Sr. Faustina 775)

我們這時代的聖人——悲宗徒的故事           
「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴)」      

沒有留言:

發佈留言