2019年7月8日星期一

常年期第十四周星期一 ‧ 鼓勵信賴

慈悲耶穌的話——
鼓勵跟你接觸的人信賴我無限的慈悲。啊,我多麼愛那些完全信賴我的人!我會為他們做一切事。  (聖傅天娜修女日記#294

Encourage the souls with whom you come in contact to trust in My infinite mercy. Oh, how I love those souls who have complete confidence in Me – I will do everything for them.  Diary of St. Sr. Faustina 294

「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴)」      
天主慈悲——這時代的禮物與訊息

沒有留言:

發佈留言