2019年7月15日星期一

聖文德紀念 ‧ 聖化

慈悲宗徒的靈心小語——
主啊請聖化我的行為使它們能賺得永恆雖然我太軟弱我深信祢恩寵的力量必會扶持我。  (聖傅天娜修女日記1371)

O Lord, deify my actions so that they will merit eternity; although my weakness is great, I trust in the power of Your grace, which will sustain me.  Diary of St. Sr. Faustina 1371

「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴)」      
天主慈悲——這時代的禮物與訊息

沒有留言:

發佈留言