2019年7月4日星期四

常年期第十三周星期四 ‧ 信賴上主的恩寵

慈悲耶穌的話——
無限地信賴我的靈魂是我最大的安慰,因為我會將所有恩寵的寶藏向他們傾注。我喜歡他們多多向我祈求,因為我就是要賞給他們大量的恩寵。 (聖傅天娜修女日記#1578

Souls that trust boundlessly are a great comfort to Me, because I pour all the treasures of My graces into them. I rejoice that they ask for much, because it is My desire to give much, very much.  Diary of St. Sr. Faustina 1578

「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴)」      
天主慈悲——這時代的禮物與訊息

沒有留言:

發佈留言