2019年6月11日星期二

聖巴爾納伯宗徒紀念 ‧ 願天主慈悲受光榮

慈悲宗徒的靈心小語——
啊,我多麼渴望的慈悲受光榮——把辛酸與痛苦給我吧!當我看見的慈悲受光榮,我感到無限喜樂。  (聖傅天娜修女日記1691)

Oh, how greatly I desire the glory of Your mercy – for me, bitterness and suffering! When I see the glory of Your mercy, I am immeasurably happy. (Diary of St.Sr. Faustina #1691)

「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴)」      
天主慈悲——這時代的禮物與訊息


沒有留言:

發佈留言