2019年6月23日星期日

基督聖體聖血節 ‧ 基督聖體無窮愛


慈悲耶穌的話——                                                
我渴望與人靈結合;我最大的喜樂就是與人靈結合……當我在聖體中來到人的心裡時, 我雙手捧著各式各樣的恩寵,準備賜給人靈。  (聖傅天娜修女日記1385)

I desire to unite Myself with human souls; My great delight is to unite Myself with souls Know…when I come to a human heart in Holy Communion, My hands are full of all kinds of graces which I want to give to the soul.  (Diary of St. Sr. Faustina #1385)

「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴)」      
天主慈悲——這時代的禮物與訊息

沒有留言:

發佈留言