2020年4月28日星期二

復活期第三周星期二 ‧ 一息尚存宣主愛

慈悲宗徒的靈心小語——
當我默想時,主讓我知道,只要我一息尚存,就必須時刻致力在世上傳揚天主的國,我必須為造物主的光榮奮戰。 (聖傅天娜修女日記#1548

The Lord gave me to know, during meditation, that as long as my heart beats in my breast, I must always strive to spread the Kingdom of God on earth, I am to fight for the glory of my Creator.  (Diary of St. Sr. Faustina 1548)



我們這時代的聖人——慈悲宗徒的故事          
「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴祢)」  

沒有留言:

發佈留言